Saturday, December 18, 2010

KERJA DARI RUMAH

Ketahui RAHSIA Menjana Pendapatan Di Internet Sehingga LIMA ATAU ENAM ANGKA Sebulan Hanya Di DEPAN PC!!!
Assalamualaikum wbk dan Selamat Sejahtera. Saya Norma Marwi. Dulu saya bekerja tetapi bila susah nak cari penjaga anak tunggal saya masa tu, saya berhenti kerja. Masa kerja dulu, saya ada duit sendiri dan boleh bergaya dengan guna duit sendiri. Bukan suami tak bagi duit dan aksesori untuk bergaya, dia beri macam-macam, cuma saya tak puas hati tak dapat guna duit sendiri. Kalau nak beli apa-apa semua nak minta dari suami. Kini anak saya dah besar, dan kerana tahu yang saya ni kurang faham IT, dia yang buatkan Facebook saja. Sambil chatting di dalam Facebook tu dengan kawan-kawan lama, saya terpandang satu iklan tentang bisnes online lalu saya klik dan terus join kerana seronok dengan kelebihannya - dengan internet dan dari rumah sahaja. Oleh kerana saya kurang faham IT, saya lambat pick-up dalam bisnes ni tapi Alhamdulillah, akhirnya saya berjaya juga selepas sebulan join dan dapat bonusnya. Pendapatan saya dari bisnes ini telah jadi 4 angka seminggu dan lebih banyak dari masa saya kerja dahulu. Suami saya yang seronok kerana kini wang dia boleh digunakan untuk perkara lain seperti untuk wang pendahuluan rumah yang lebih selesa. Kini saya dah boleh guna duit sendiri untuk hidup lebih bergaya, boleh pergi bercuti selalu, dan tak rasa janggal bila bersama dengan kawan-kawan lama yang berjawatan tinggi. Ya... memang bisnes ni LUMAYAN. Kalau anda ingin tahu RAHSIA tentang bisnes ini, JOM jangan buang masa. Sertai saya dan saya bimbing anda hingga ke arah KEBEBASAN KEWANGAN dan HIDUP LEBIH BERGAYA...
NORMA MARWI

014-2245400

Apa yang sedang anda tunggu lagi? Ketahui teknik Bisnes Dari Rumah ini dengan PERCUMA.Hanya perlu DAFTAR SEGERA sebelum tawaran ditutup. Ayuh! Dapatkan panduan melalui Email setiap hari selepas mendaftar secara PERCUMA sekarang! Isikan maklumat anda di bawah dan RAHSIA HEBAT serta TIPS CARA MUDAH ini akan saya dedahkan kepada anda!


No comments: